Sve vesti

  • Dubravka-Urosevic-

    Dubravka Urošević: Bavićemo se osnovama, trendovima i aktuelnim temama kada su u pitanju zakup i planiranje medija

    _____________________________________________________________________________________ Edukativni projekat AcademIAA, koji četvrtu godinu zaredom organizuje srpski ogranak IAA, počeće 27. septembra i trajaće do 13. decembra. Svakog petka i subote, polaznici će biti u prilici da odslušaju predavanja i učestvuju u radionicama koje će voditi naši najbolji stručnjaci u oblasti marketinških komunikacija. Šest modula vode koordinatori: Istraživanje – Predrag Ćirović (GfK); Biznis – Jelena Šarenac (Henkel); Kreativa

  • digital-account-supervisor

    Digital Account Supervisor

    Universal Media (UM) is a leading media agency, specialized in media planning and buying for all types of media. We are part of I&F McCann Group, one of the leading communication systems that hire more than 600 talented professionals and operates in twelve states of the south and north Europe. Our bespoke media team handling

  • Biljana-Srbljanovic-i-Katarina-Kostic_Digital-Day_Autor-Ivan-Miladinovic-

    WAVE X: Remix Kultura – Koliko imamo poverenja na internetu?

    U SVETU OPADA POVERENJE U VESTI I INFORMACIJE KOJE SE DELE NA ONLINE MEDIJIMA!   Agencija UM predstavila je na Digital Day-u rezultate istraživanja o navikama korisnika društvenih medija – Wave X: Remix Kultura. Istraživanje je dalo jasnu poruku: „u svetu opada poverenje u online medije“. Zašto na svetskom nivou značajno opada poverenje u sadržaje koje delimo online, zašto u društvenim medijima

  • nase-predstavnice

    Naše predstavnice na Google Executive Summit-u

    Jovana Petrović, Head of Regional Connection Planning and Digital u UM Beograd, i Nina Jocić, Head of Online Media u UM Zagreb, učestvovale su na Google Executive Summit-u u Kaliforniji. Jovana i Nina posetile su San Francisko u Kaliforniji povodom održavanja Google Adriatic Executive Summit 2019. Google im je bio sjajan domaćin i ovom prilikom

  • ueps-2019

    Nagrađene kampanje za mts, Coca-Cola, MAXI, Mastercard i #Neželjena

    U konkurenciji od ukupno 270 radova prijavljenih na tradicionalni UEPS konkurs, čak 11 priznanja otišlo je u ruke agencije McCann Beograd, i to za projekte #Neželjena, The Red Thread, mts čuva tvoj svet, Započni nešto neprocenjivo, Znate šta kupujete, Maxi pijaca – voće i povrće, Maxi Retro i Krcko Oraščić. “#Neželjena”, realizovana za NVO Centar

  • timovi-mccann-i-um-beograd-i-tanjom-petrovic-marketing-direktor-coca-cola-company

    Nagrade za Coca-Cola i mts kampanje na Kaktus festivalu

    Kampanje “The Red Thread” i “Svet koji još niste upoznali” osvojile su nagrade na četvrtom po redu Festivalu integrisanih komunikacija – KAKTUS 2018. Kampanje “The Red Thread”, koju su za The Coca-Cola Company realizovale agencije McCann Beograd i UM Beograd, i “Svet koji još niste upoznali”, koju je McCann Beograd kreirao za mts, osvojile su

  • 1

    „The Red Thread” najbolji projekat na BalCannes reviji

    Kampanja Nezaboravni ukusi Srbije – The Red Thread,  koju smo za The Coca-Cola Company realizovali u saradnji sa agencijom McCann Beograd, proglašena je za Najbolji projekat na BalCannes reviji održanoj u sklopu Weekend Media Festivala u Rovinju. Stručni žiri sastavljen od 25 stručnjaka (oglašivača, agencija i novinara) iz celog regiona u jakoj konkurenciji proglasio je

  • za sajt

    IPG Mediabrands drugi u svetu u dobijanju novih klijenata

    Prema ovogodišnjem RECMA izveštaju, agencijska mreža IPG Mediabrands druga je u svetu po ostvarenom new business-u, odnosno dobijanju novih klijenata. Ovaj uspeh ostvaren je pre svega zahvaljujući agencijama Initiative i UM koje posluju u okviru IPG Mediabrands. Ove medijske agencije u dobijanju novih klijenata pojedinačno su se na globalnom nivou plasirale na drugo (Initiative),

  • Darko Lukić, CEO IPG Mediabrands SEE

    Agencije IPG Mediabrands SEE među vodećim u Srbiji, Hrvatskoj i Bugarskoj

    Prema godišnjem RECMA izveštaju, IPG Mediabrands SEE, odnosno, agencije UM Beograd, UM Zagreb i UM Sofia, koje posluju u okviru I&F McCann Grupe, rangirale su se među vodeće tri medijske agencije na tržištima Srbije, Hrvatske i Bugarske, jedinim zemljama regiona obuhvaćenim ovim istraživanjem. “Kao tim, a i ja lično, izuzetno smo ponosni što su UM

  • IMG-4440-678x382

    Fejsbuk i Gugl sve veći igrači na tržištu oglašavanja

    Iako su zbog globalizacije, pre svega munjevitog razvoja informacionih tehnologija, pojedine veze između medija i oglašivača zapale u ozbiljne krize, činjenica je da jedni bez drugih ne mogu. Uspon interneta, sve veći broj portala koji nude najrazličitije sadržaje, te društvene mreže koje se obraćaju milijardama ljudi u svetu zadale su ozbiljan zadatak tradicionalnim medijima kako