Sve vesti

  • Biljana-Srbljanovic-i-Katarina-Kostic_Digital-Day_Autor-Ivan-Miladinovic-

    WAVE X: Remix Kultura – Koliko imamo poverenja na internetu?

    U SVETU OPADA POVERENJE U VESTI I INFORMACIJE KOJE SE DELE NA ONLINE MEDIJIMA!   Agencija UM predstavila je na Digital Day-u rezultate istraživanja o navikama korisnika društvenih medija – Wave X: Remix Kultura. Istraživanje je dalo jasnu poruku: „u svetu opada poverenje u online medije“. Zašto na svetskom nivou značajno opada poverenje u sadržaje koje delimo online, zašto u društvenim medijima

  • nase-predstavnice

    Naše predstavnice na Google Executive Summit-u

    Jovana Petrović, Head of Regional Connection Planning and Digital u UM Beograd, i Nina Jocić, Head of Online Media u UM Zagreb, učestvovale su na Google Executive Summit-u u Kaliforniji. Jovana i Nina posetile su San Francisko u Kaliforniji povodom održavanja Google Adriatic Executive Summit 2019. Google im je bio sjajan domaćin i ovom prilikom

  • ueps-2019

    Nagrađene kampanje za mts, Coca-Cola, MAXI, Mastercard i #Neželjena

    U konkurenciji od ukupno 270 radova prijavljenih na tradicionalni UEPS konkurs, čak 11 priznanja otišlo je u ruke agencije McCann Beograd, i to za projekte #Neželjena, The Red Thread, mts čuva tvoj svet, Započni nešto neprocenjivo, Znate šta kupujete, Maxi pijaca – voće i povrće, Maxi Retro i Krcko Oraščić. “#Neželjena”, realizovana za NVO Centar

  • timovi-mccann-i-um-beograd-i-tanjom-petrovic-marketing-direktor-coca-cola-company

    Nagrade za Coca-Cola i mts kampanje na Kaktus festivalu

    Kampanje “The Red Thread” i “Svet koji još niste upoznali” osvojile su nagrade na četvrtom po redu Festivalu integrisanih komunikacija – KAKTUS 2018. Kampanje “The Red Thread”, koju su za The Coca-Cola Company realizovale agencije McCann Beograd i UM Beograd, i “Svet koji još niste upoznali”, koju je McCann Beograd kreirao za mts, osvojile su

  • 1

    „The Red Thread” najbolji projekat na BalCannes reviji

    Kampanja Nezaboravni ukusi Srbije – The Red Thread,  koju smo za The Coca-Cola Company realizovali u saradnji sa agencijom McCann Beograd, proglašena je za Najbolji projekat na BalCannes reviji održanoj u sklopu Weekend Media Festivala u Rovinju. Stručni žiri sastavljen od 25 stručnjaka (oglašivača, agencija i novinara) iz celog regiona u jakoj konkurenciji proglasio je

  • za sajt

    IPG Mediabrands drugi u svetu u dobijanju novih klijenata

    Prema ovogodišnjem RECMA izveštaju, agencijska mreža IPG Mediabrands druga je u svetu po ostvarenom new business-u, odnosno dobijanju novih klijenata. Ovaj uspeh ostvaren je pre svega zahvaljujući agencijama Initiative i UM koje posluju u okviru IPG Mediabrands. Ove medijske agencije u dobijanju novih klijenata pojedinačno su se na globalnom nivou plasirale na drugo (Initiative),

  • Darko Lukić, CEO IPG Mediabrands SEE

    Agencije IPG Mediabrands SEE među vodećim u Srbiji, Hrvatskoj i Bugarskoj

    Prema godišnjem RECMA izveštaju, IPG Mediabrands SEE, odnosno, agencije UM Beograd, UM Zagreb i UM Sofia, koje posluju u okviru I&F McCann Grupe, rangirale su se među vodeće tri medijske agencije na tržištima Srbije, Hrvatske i Bugarske, jedinim zemljama regiona obuhvaćenim ovim istraživanjem. “Kao tim, a i ja lično, izuzetno smo ponosni što su UM

  • IMG-4440-678x382

    Fejsbuk i Gugl sve veći igrači na tržištu oglašavanja

    Iako su zbog globalizacije, pre svega munjevitog razvoja informacionih tehnologija, pojedine veze između medija i oglašivača zapale u ozbiljne krize, činjenica je da jedni bez drugih ne mogu. Uspon interneta, sve veći broj portala koji nude najrazličitije sadržaje, te društvene mreže koje se obraćaju milijardama ljudi u svetu zadale su ozbiljan zadatak tradicionalnim medijima kako

  • fomg

    UM Beograd i Coca-Cola u finalu prestižnog festivala u Rimu

    Kampanja za prve ručno pleteni i tkani bilbord sa logom svetski poznatog brenda Coca-Cola ušla je u finale Festivala globalnih medija u Rimu u kategoriji kreativna upotreba medija. Ovo je prvi put da je jedna kampanja sa ovog područja ušla u finale ovog prestižnog festivala. Kampanja koju su zajedno realizovale agencije UM Beograd i

  • 2b6eab58a2

    Opstaju oni koji se novonastaloj situaciji najbolje prilagode

    Okrugli sto u organizaciji Poslovnog dnevnika na temu marketinga. Učestvovali su: Nikola Zinic, Darko Bakaric, Mislav Krajac, Marina Culic Fisher,Kresimir Dominic, Anamaria Horacek , Ljiljana Ivosevic. Photo: Petar Glebov/PIXSELL   Predstavnici sedam hrvatskih marketinških i PR aegncija pokušali su da odgonetnu tajnu uspeha pojedine agencije, tj. šta to neke izdvaja u moru istih. Tajni sastojak čini se je