Sve vesti

  • Darko Lukić, CEO IPG Mediabrands SEE

    Agencije IPG Mediabrands SEE među vodećim u Srbiji, Hrvatskoj i Bugarskoj

    Prema godišnjem RECMA izveštaju, IPG Mediabrands SEE, odnosno, agencije UM Beograd, UM Zagreb i UM Sofia, koje posluju u okviru I&F McCann Grupe, rangirale su se među vodeće tri medijske agencije na tržištima Srbije, Hrvatske i Bugarske, jedinim zemljama regiona obuhvaćenim ovim istraživanjem. “Kao tim, a i ja lično, izuzetno smo ponosni što su UM

  • IMG-4440-678x382

    Fejsbuk i Gugl sve veći igrači na tržištu oglašavanja

    Iako su zbog globalizacije, pre svega munjevitog razvoja informacionih tehnologija, pojedine veze između medija i oglašivača zapale u ozbiljne krize, činjenica je da jedni bez drugih ne mogu. Uspon interneta, sve veći broj portala koji nude najrazličitije sadržaje, te društvene mreže koje se obraćaju milijardama ljudi u svetu zadale su ozbiljan zadatak tradicionalnim medijima kako

  • fomg

    UM Beograd i Coca-Cola u finalu prestižnog festivala u Rimu

    Kampanja za prve ručno pleteni i tkani bilbord sa logom svetski poznatog brenda Coca-Cola ušla je u finale Festivala globalnih medija u Rimu u kategoriji kreativna upotreba medija. Ovo je prvi put da je jedna kampanja sa ovog područja ušla u finale ovog prestižnog festivala. Kampanja koju su zajedno realizovale agencije UM Beograd i

  • 2b6eab58a2

    Opstaju oni koji se novonastaloj situaciji najbolje prilagode

    Okrugli sto u organizaciji Poslovnog dnevnika na temu marketinga. Učestvovali su: Nikola Zinic, Darko Bakaric, Mislav Krajac, Marina Culic Fisher,Kresimir Dominic, Anamaria Horacek , Ljiljana Ivosevic. Photo: Petar Glebov/PIXSELL   Predstavnici sedam hrvatskih marketinških i PR aegncija pokušali su da odgonetnu tajnu uspeha pojedine agencije, tj. šta to neke izdvaja u moru istih. Tajni sastojak čini se je

  • magna um

    50 odsto globalnog digitalnog oglašavanja odvija se na mobilnim uređajima

    U poslednjem izveštaju o globalnom tržištu oglašavanja, Magna – istraživačka agencija u okviru IPG Mediabrands, predviđa rast investicija u sferi oglašavanja za 3,7 odsto, odnosno na 505 milijardi dolara do kraja 2017. godine. Digitalni mediji prevazišli su televiziju i preuzeli primat u prihodima od oglašavanja. Najvećim delom za to je zaslužna prodaja u segmentima

  • H&M_logo

    H&M novi klijent agencija UM Beograd i UM Zagreb

    H&M, jedan od vodećih svetskih modnih brendova, započeo je saradnju na pojedinačnim tržištima Srbije i Hrvatske  sa medijskim agencijama UM Beograd i UM Zagreb. Ove agencije su prepoznate od strane klijenta kao kvalitetni partneri koji brendu H&M mogu da pruže sveobuhvatnu podršku u medijskoj komunikaciji. U skladu sa time, UM će na tržištima Srbije

  • f03194dd63

    McCann Beograd i UM Beograd najefektivnije agencije u Srbiji

      Na prvoj dodeli Effie nagrada najviše priznanja osvojile su agencije McCann Beograd i UM Beograd koje posluju u okviru I&F McCann Grupe, čime je ova grupa agencija postala najefektivnija u Srbiji. Effie odaje priznanje snažnim idejama koje su realizovane kroz kampanje koje su ostvarile cilj, odnosno značajan rezultat za klijente i brendove. Ova priznanja

  • Wave9-home

    UM otkriva rezultate Wave9 istraživanja!

      Globalna agencijska mreža UM objavila je po deveti put godišnje rezultate istraživanja o navikama korisnika društvenih medija – Wave. Istraživanje je dalo jasnu poruku: pažnja potrošača je sve kraća i od vitalnog je značaja za sve koji rade u industriji komunikacija i oglašavanja da razumeju koji su životni trenuci kada brend može da bude

  • wp-news12

    Održana Pitch Akademija za medijske agencije

    U okviru Pitch Akademije, predstavnici IPG Mediabrands mreže održali su u Beogradu trening za regionalne timove agencije UM. Program edukacije vodili su Howard Nead, Chief Growth Officer u IPG Mediabrands i Stefan Burford, Chief Strategy Officer u IPG Mediabrands, koji su tokom proteklih godina značajno doprineli razvoju strateških i multidimenzionalnih rešenja za klijente networka. „S

  • wp-katarinakostic1

    Katarina Kostić: Ako ste mislili da su mediji dosadni grdno se varate

    U okviru edukativnog programa AcademIAA, Katarina Kostić, regionalna direktorka razvoja za medijske operacije u okviru UM, održala je predavanje pod nazivom “Zašto je čitav svet opčinjen medijima?”, kojim je otvoren edukativni modul Mediji. “Čast mi je bila da u svet, koji se poslednjih godina toliko brzo menja, “uvučem” i polaznike AcademIAA programa. Na ulogu medija

12