Sve vesti

  • 1200x628-account manager

    Regional Digital Account Manager

    Universal Media (UM) is a leading media agency, specialized in media planning and buying for all type of media. We are part of I&F McCann Group, one of the leading communication systems that hire more than 600 talented professionals and operates in twelve states of the south and north Europe. Our bespoke media team handling

  • McCann-Beograd-agencija-godine-u-Srbiji-1200x675

    Nagrade za “Ne odričem se” na Kaktusu 2019

    Kampanja “Ne odričem se” nagrađena je u kategorijama Print i Cross media integrisana kampanja. „Čast je i zadovoljstvo raditi na jednom ovakvom projektu gde se putem “zapostavljenog“ medija kao što je print postigao veliki odjek kampanje, koji je imao jak uticaj na sve ostala kanale i medije zahvaljujući, pre svega, dobroj ideji i kreativi.

  • 2-1024x768

    The Best of Genius Loci i tri srebra za kampanju „Ne odričem se“

    Kampanja „Ne odričem se“ agencije McCann Beograd realizovana u saradnji sa agencijom UM Beograd osvojila je The Best of Genius Loci (Lokalni duh), kao i tri srebrne nagrade na Festivalu Golden Drum. The Best of Genius Loci dodeljuje se kampanji sa najkarakterističnijim lokalnim duhom koja ističe i slavi različite kulture. Tri Silver Drum priznanja

  • Dubravka-Urosevic-

    Dubravka Urošević: Bavićemo se osnovama, trendovima i aktuelnim temama kada su u pitanju zakup i planiranje medija

    _____________________________________________________________________________________ Edukativni projekat AcademIAA, koji četvrtu godinu zaredom organizuje srpski ogranak IAA, počeće 27. septembra i trajaće do 13. decembra. Svakog petka i subote, polaznici će biti u prilici da odslušaju predavanja i učestvuju u radionicama koje će voditi naši najbolji stručnjaci u oblasti marketinških komunikacija. Šest modula vode koordinatori: Istraživanje – Predrag Ćirović (GfK); Biznis – Jelena Šarenac (Henkel); Kreativa

  • digital-account-supervisor

    Digital Account Supervisor

    Universal Media (UM) is a leading media agency, specialized in media planning and buying for all types of media. We are part of I&F McCann Group, one of the leading communication systems that hire more than 600 talented professionals and operates in twelve states of the south and north Europe. Our bespoke media team handling

  • Biljana-Srbljanovic-i-Katarina-Kostic_Digital-Day_Autor-Ivan-Miladinovic-

    WAVE X: Remix Kultura – Koliko imamo poverenja na internetu?

    U SVETU OPADA POVERENJE U VESTI I INFORMACIJE KOJE SE DELE NA ONLINE MEDIJIMA!   Agencija UM predstavila je na Digital Day-u rezultate istraživanja o navikama korisnika društvenih medija – Wave X: Remix Kultura. Istraživanje je dalo jasnu poruku: „u svetu opada poverenje u online medije“. Zašto na svetskom nivou značajno opada poverenje u sadržaje koje delimo online, zašto u društvenim medijima

  • nase-predstavnice

    Naše predstavnice na Google Executive Summit-u

    Jovana Petrović, Head of Regional Connection Planning and Digital u UM Beograd, i Nina Jocić, Head of Online Media u UM Zagreb, učestvovale su na Google Executive Summit-u u Kaliforniji. Jovana i Nina posetile su San Francisko u Kaliforniji povodom održavanja Google Adriatic Executive Summit 2019. Google im je bio sjajan domaćin i ovom prilikom

  • ueps-2019

    Nagrađene kampanje za mts, Coca-Cola, MAXI, Mastercard i #Neželjena

    U konkurenciji od ukupno 270 radova prijavljenih na tradicionalni UEPS konkurs, čak 11 priznanja otišlo je u ruke agencije McCann Beograd, i to za projekte #Neželjena, The Red Thread, mts čuva tvoj svet, Započni nešto neprocenjivo, Znate šta kupujete, Maxi pijaca – voće i povrće, Maxi Retro i Krcko Oraščić. “#Neželjena”, realizovana za NVO Centar

  • timovi-mccann-i-um-beograd-i-tanjom-petrovic-marketing-direktor-coca-cola-company

    Nagrade za Coca-Cola i mts kampanje na Kaktus festivalu

    Kampanje “The Red Thread” i “Svet koji još niste upoznali” osvojile su nagrade na četvrtom po redu Festivalu integrisanih komunikacija – KAKTUS 2018. Kampanje “The Red Thread”, koju su za The Coca-Cola Company realizovale agencije McCann Beograd i UM Beograd, i “Svet koji još niste upoznali”, koju je McCann Beograd kreirao za mts, osvojile su

  • 1

    „The Red Thread” najbolji projekat na BalCannes reviji

    Kampanja Nezaboravni ukusi Srbije – The Red Thread,  koju smo za The Coca-Cola Company realizovali u saradnji sa agencijom McCann Beograd, proglašena je za Najbolji projekat na BalCannes reviji održanoj u sklopu Weekend Media Festivala u Rovinju. Stručni žiri sastavljen od 25 stručnjaka (oglašivača, agencija i novinara) iz celog regiona u jakoj konkurenciji proglasio je

123