Sve vesti

  • magna um

    50 odsto globalnog digitalnog oglašavanja odvija se na mobilnim uređajima

    U poslednjem izveštaju o globalnom tržištu oglašavanja, Magna – istraživačka agencija u okviru IPG Mediabrands, predviđa rast investicija u sferi oglašavanja za 3,7 odsto, odnosno na 505 milijardi dolara do kraja 2017. godine. Digitalni mediji prevazišli su televiziju i preuzeli primat u prihodima od oglašavanja. Najvećim delom za to je zaslužna prodaja u segmentima

  • H&M_logo

    H&M novi klijent agencija UM Beograd i UM Zagreb

    H&M, jedan od vodećih svetskih modnih brendova, započeo je saradnju na pojedinačnim tržištima Srbije i Hrvatske  sa medijskim agencijama UM Beograd i UM Zagreb. Ove agencije su prepoznate od strane klijenta kao kvalitetni partneri koji brendu H&M mogu da pruže sveobuhvatnu podršku u medijskoj komunikaciji. U skladu sa time, UM će na tržištima Srbije

  • f03194dd63

    McCann Beograd i UM Beograd najefektivnije agencije u Srbiji

      Na prvoj dodeli Effie nagrada najviše priznanja osvojile su agencije McCann Beograd i UM Beograd koje posluju u okviru I&F McCann Grupe, čime je ova grupa agencija postala najefektivnija u Srbiji. Effie odaje priznanje snažnim idejama koje su realizovane kroz kampanje koje su ostvarile cilj, odnosno značajan rezultat za klijente i brendove. Ova priznanja

  • Wave9-home

    UM otkriva rezultate Wave9 istraživanja!

      Globalna agencijska mreža UM objavila je po deveti put godišnje rezultate istraživanja o navikama korisnika društvenih medija – Wave. Istraživanje je dalo jasnu poruku: pažnja potrošača je sve kraća i od vitalnog je značaja za sve koji rade u industriji komunikacija i oglašavanja da razumeju koji su životni trenuci kada brend može da bude

  • wp-news12

    Održana Pitch Akademija za medijske agencije

    U okviru Pitch Akademije, predstavnici IPG Mediabrands mreže održali su u Beogradu trening za regionalne timove agencije UM. Program edukacije vodili su Howard Nead, Chief Growth Officer u IPG Mediabrands i Stefan Burford, Chief Strategy Officer u IPG Mediabrands, koji su tokom proteklih godina značajno doprineli razvoju strateških i multidimenzionalnih rešenja za klijente networka. „S

  • wp-katarinakostic1

    Katarina Kostić: Ako ste mislili da su mediji dosadni grdno se varate

    U okviru edukativnog programa AcademIAA, Katarina Kostić, regionalna direktorka razvoja za medijske operacije u okviru UM, održala je predavanje pod nazivom “Zašto je čitav svet opčinjen medijima?”, kojim je otvoren edukativni modul Mediji. “Čast mi je bila da u svet, koji se poslednjih godina toliko brzo menja, “uvučem” i polaznike AcademIAA programa. Na ulogu medija

  • wp-biljana_kolakovic1

    Biljana Kolaković: Formula za sticanje poverenja

    TAJNA FORMULA: Bolje shvatanje podataka, upotreba tehnologije, integrisanje kreativnih ideja i prepoznavanje malih, ličnih medijskih trenutaka koji su važni za potrošače. Universal Media (UM) veruje da je posao medijske agencije 21. veka da ispriča priču o proizvodu i učini ideju privlačnom i bliskom potrošačima, istovremeno shvatajući sve izazove novih tehnologija. Mi ćemo vam dati maramicu

  • wp-ifmccanngrupaexchanging1

    I&F McCann Grupa u razmeni iskustava na Zimskom Vivaldi CMO & CCO forumu

    Zimski Vivaldi CMO & CCO forum, koji se održava na Mokroj Gori od 1. do 3. decembra, okupiće stručnjake iz oblasti marketinga, komunikacija, medija i srodnih industrija u cilju razmene iskustava i unapređenja struke kod nas, ali i u regionu. Selektor ovogodišnjeg foruma je Vanda Kučera, direktorka korporativnih poslova I&F McCann Grupe, koja će u

  • face-wp-pic1

    I&F McCann Grupa najuspešnija agencijska mreža na reviji BalCannes

    Na regionalnoj reviji najboljih kampanja BalCannes agencije koje posluju u okviru I&F McCann Grupe imale su najviše radova, čak šest u 25 najboljih projekata. Žiri novinara po prvi put dodelio je nagradu za Najbolji projekat kampanji Lav kokice agencije McCann Beograd. “Nagrada za našu kampanju Lav kokice je nagrada za inovativnu kreativnost, za poigravanje medijima

  • TASTYL

    Storija dobre mobilne aplikacije

    Kako mobilna tehnologija iz dana u dan napreduje, a mobilne aplikacije nude različite opcije za unapređenje poslovanja, brendovi nastoje da isprate trendove i komuniciraju sa svojim potrošačima tim putem, nudeći relevantne informacije, znanja i iskustva. Ukoliko imamo u vidu da privlačenje novih potrošača određene robe ili usluge svakako predstavlja izdatak, neretko i višestruko veći

12