• SrdjanSaper

    Srđan Šaper

    Chairman I&F McCann Grupa

    • Srđan Šaper

      Chairman I&F McCann Grupa

    • Srđan Šaper je aktivan u svetu advertajzinga duže od 30 godina. Karijeru je započeo kao popularna muzička zvezda, nakon čega je postao stručnjak za marketing i komunikacije, ali i uspešan preduzetnik. Srđan je stvorio kompaniju I&F McCann Grupa, koja je jedan od vodećih komunikacijskih sistema koji posluje na 12 tržišta u Jugoistočnoj Evropi i Nordijskim zemljama, i koja zapošljava više od 600 talentovanih profesionalaca.

      POSLOVNA I ADVERTAJZING KARIJERA

      Nakon završetka umetničke karijere, gde je bio osnivač i član popularnog rokenrol benda IDOLI, ušao je u svet advertajzinga. Radio je na pozicijama kreativnog direktora, producenta televizijskih reklama i reditelja, za agencije Ogilvy & Mather, Saatchi & Saatchi, SM Delo, Borba, Idols & Friends. Između ostalog, Srđan Šaper je kreirao veliki broj uspešnih advertajzing kampanja.

      Srđan je 1997. godine potpisao ugovor sa kompanijom McCann Worldgroup i otvorio agencije u Srbiji i Makedoniji. U narednih nekoliko godina, Srđan je otvorio agencije i u drugim državama našeg regiona. Danas, Srđan Šaper je osnivač i predsednik marketinške agencije I&F McCann Grupa, koja je vodeći komunikacijski sistem u Jugoistočnoj Evropi (koji pokriva 8 zemalja: Srbiju, Hrvatsku, Sloveniju, Makedoniju, Bosnu i Hercegovinu, Albaniju, Bugarsku) i Nordijskim zemljama (Švedska, Danska, Norveška, Finska), i koji zapošljava više od 600 talentovanih profesionalaca. Srđan Šaper i I&F McCann Grupa su dva najveća partnera kompanija McCann Worldgroup i IPG.

      POSLOVNA ZAJEDNICA

      Srđan Šaper je pokretač brojnih projekata iz oblasti kulture i komunikacije. Autor je projekta za poboljšanje imidža Srbije "La Serbie original version", koji je pokrenut u novembru 2000. godine u Parizu, i koji je imao za cilj da predstavi duh Srbije nakon političkih promena i demokratizacije. Jedan je od stvaralaca mnogih, veoma uspešnih izbornih kampanja u Srbiji i regionu. Tokom svoje karijere, bio je u upravnim odborima raznih poslovnih i javnih institucija. Između ostalog, Srđan Šaper je član i Međunarodnog udruženja propagandista (IAA), Američke Privredne Komore (AmCham), i mnogih drugih. Za svoj doprinos razvoju marketinga Srđan Šaper je dobio Nagradu za životno delo koju dodeljuje Udruženje za tržišne komunikacije (UEPS). Za aktivno učešće u poslovnoj i advertajzing zajednici takođe je nagrađen i sa nekoliko prestižnih nagrada. Stalni je predavač na Univerzitetu umetnosti u Beogradu, ali i česti predavač i govornik na mnogobrojnim međunarodnim konferencijama o marketingu i komunikacijama.

      Srđan je diplomirao Filmsku i TV režiju na Fakultetu dramskih umetnosti u Beogradu.

      Ljubitelj je krimi romana, poezije, Leonarda Koena i vrsni poznavalac istorije i muzike. U javnosti poznat i kao frontmen grupe VIS Idoli i glumac popularnog filma Davitelj protiv davitelja.

  • darko 252x379

    Darko Lukić

    Izvršni direktor za medijske operacije

    I&F McCann Grupa

    • Darko Lukić

      Izvršni direktor za medijske operacije

      I&F McCann Grupa

    • Darko Lukić ima 20 godina iskustva u advertajzing industriji. Širom Jugoistočne Evrope Lukić se smatra vrsnim medijskim strategom sa internacionalnim iskustvom koje uključuje rad i u medijima i u marketinškim agencijama.

      Karijeru je započeo 1996. godine u kompaniji New World Publishing Inc. u Pragu, a nakon 3 godine se pridružio istoj kompaniji u Budimpešti. Sedam godina kasnije, 2005. godine, Darko je bio jedan od osnivača  kompanije CEE Business Media, takođe u Budimpešti.

      MBA diplomu je stekao na UK Open University. Tokom karijere u agenciji UM, Darko je sarađivao sa svim ključnim klijentima i tako direktno učestvovao u razvoju UM agencija širom regiona.

      Poznat je po svojoj energiji, posvećenosti uspehu i dinamičnom svetu medija, a ponosan je na sve uspehe koje je UM postigao tokom poslednjih 10 godina, od ulaska na nova tržišta, do dobijanja novih klijenata, i uvođenja novih usluga.

      Darko voli da kaže kako se oseća veoma privilegovano i ponosno što može da sarađuje sa neverovatnim timom agencije UM koji čine ljudi iz svih tržišta Jugoistočne Evrope. Slobodno vreme provodi sa porodicom i prijateljima. Voli pozorište i operu, a veliki je ljubitelj i sportskih događaja, posebno fudbalskih i košarkaških.

  • katarina_kostic_final-3

    Katarina Kostić

    Regionalna direktorka razvoja za medijske operacije

    I&F McCann Grupa

    • Katarina Kostić

      Regionalna direktorka razvoja za medijske operacije

      I&F McCann Grupa

    • Katarina Kostić je stručnjak za medije i komunikacije koji poseduje više od 15 godina iskustva u industriji.  Agenciji UM Beograd pridružila se nakon završetka Master studija na smeru Kultura i Mediji na Goldsmit fakultetu Univerziteta u Londonu.

      Otkad je pre 15 godina započela revolucija u medijima, raste i Katarinina znatiželja prema medijskoj i komunikacijskoj industriji, potrošačima, integracijama i ulogom medija u ukupnom uspehu brendova i poslovanja. 

      Katarina je ključni član new business i strateškog tima agencije, a njeno duboko razumevanje industrije je neproceljivo kako za međunarodne, tako i za lokalne klijente.

      Ekspert je za komunikacijske i medijske strategije, trendove i istraživanja, dok su njen glavni fokus rast i stalni razvoj medijskih usluga u okviru I&F McCann Grupe.

      Katarina je veoma ponosna na svoju sposobnost da prepozna trendove, kao i odlučnost da radi stvari na drugačiji i bolji način. Prepoznala je potrebu za objedinjavanjem tima Jugoistočne Evrope, integrisanjem digitala i oflajna, ali i potrebu za većom integrisanošću sa kreativnim timovima.

      Diplomirana je istoričarka umetnosti, ali i trenirani dizajner cveća i majka dvoje neverovatne dece, uživa u svemu što svet ima da ponudi.

  • biljana-kolakovic

    Biljana Kolaković

    Regionalna izvršna direktorka agencije UM

    • Biljana Kolaković

      Regionalna izvršna direktorka agencije UM

    • Biljana Kolaković ima više od 17 godina iskustva u industriji komunikacija, a svoju karijeru započela je kao Media planer. Agenciji se pridružila nakon što je 1999. godine diplomirala na Fakultetu za međunarodni menadžment.  

      Biljana ima bogato iskustvo u analizi medija, kupovini medijskog prostora i optimizaciji medijskih ulaganja, strateškom planiranju, projektnom menadžmentu, ali je najpoznatija po svojim liderskim sposobnostima. Predvodila je agenciju u njenoj transformaciji iz agencije za tradicionalno medijsko planiranje u integrisanu komunikacijsku agenciju u čijem središtu je klijent, i osiguravala da tim agencije UM dobija sva znanja i alate za stvaranje i implementaciju zanimljivih priča za brendove, koji su vidljivi u svim medijima.

      Najvažniji projekat, na koji je veoma ponosna, je proširenje UM brenda širom celog jadransko-balkanskog regiona, kao i entuzijstičan rad na integrisanju timova na različitim tržištima. Jedan od njenih najvećih uspeha bio je dobijanje tendera za medijsko planiranje i kupovinu medijskog prostora za kompaniju L’Oréal na svim tržištima jadransko-balkanskog regiona, gde je agencija UM bila jasan izbor klijenta, zbog optimizovane, pametne ponude za konsolidaciju menadžmenta medijskih aktivnosti u regionu.  

      Svoje slobodno vreme provodi sa porodicom i prijateljima, usavršavajući svoje kulinarske sposobnosti.

  • mario-lovric

    Mario Lovrić

    Izvršni direktor

    UM Zagreb & Ljubljana

    • Mario Lovrić

      Izvršni direktor

      UM Zagreb & Ljubljana

    • Mario ima preko 10 godina iskustva u industriji komunikacija, a član UM porodice postao je 2012. godine. Sasvim je prirodno što je ušao u svet medijskog poslovanja pošto je oduvek bio fasciniran fenomenom medija i njihovim uticajem na savremenu kulturu i društvo. U agenciji UM je dalje razvio svoje veštine u medijskom istraživanju, planiranju, kupovini medijskog prostora i pregovaranju, koje je stekao prilikom rada sa nekim od najvećih klijenata agencije, poput kompanija Vip i L’Oreal.

      Jedno od njegovih najvećih dostignuća je uspešno preuzimanje vodeće pozicije u agenciji UM Zagreb 2014. godine, zajedno sa konsolidacijom tima i jačanjem timskog duha. Tokom tog procesa, agencija je zadržala stabilnu poziciju na tržištu, tako što je Mario uspeo da zadrži glavne klijente ali i pridobije nekoliko novih, što je pomoglo da se održi jaka tradicija agencije UM na hrvatskom tržištu.

      Takođe je ponosan na mnoge nagrade koje je agencija UM Zagreb dobila na lokalnom tržištu u poslednjih nekoliko godina, ali i privilegovan što svakodnevno sarađuje sa svojim iskusnim timom.

      Van posla možete da ga pronađete na dobrom rok koncertu, ili na partiji basketa, gde je uvek u društvu svojih prijatelja i porodice.

      Njegovo omiljeno mesto na svetu je zagrljaj njegova dva sina, po mogućstvu sa pogledom na zalazak sunca na plaži.

  • marijana-kovacevic

    Marijana Kovačević

    Izvršna direktorka

    UM Sofia

    • Marijana Kovačević

      Izvršna direktorka

      UM Sofia

    • Marijana ima 11 godina iskustva u industriji komunikacija, a stekla ga je radom u agenciji u Podgorici od njenog osnivanja. Diplomirala je na Fakultetu političkih nauka, a tokom rada u agenciji stekla je sveobuhvatno znanje iz odnosa sa javnošću, medijskog planiranja i kupovine medijskog prostora i kreativnog rada na raznim projektima za klijente agencije.

      Ponosna je na činjenicu da je tokom kratkog perioda UM Sofija postala jedna od vodećih medijskih agencija na tržištu, koja se fokusira na veštine, znanje i ljude. Tim koji sačinjava 17 medijskih stručnjaka obezbedio je portfolio klijenata iz raznih kategorija.

      Svoje slobodno vreme provodi na egzotičnim putovanjima, većinom istražujući svoj omiljeni kontinent – Aziju. Govori hebrejski i veliki je ljubitelj knjiga.

  • nermina-masala

    Nermina Kelić

    Izvršna direktorka

    UM Sarajevo

    • Nermina Kelić

      Izvršna direktorka

      UM Sarajevo

    • Nermina ima 9 godina iskustva u industriji. U agencijama McCann i UM je od završetka diplomskih studija marketinga na Ekonomskom fakultetu u Sarajevu.

      Njeno iskustvo i znanje iz strateškog planiranja, kupovine medijskog prostora, razvoja onlajn strategija i menadžmenta društvenih medija je rezultat posvećenog rada i uspešnog upravljanja projektima za mnoge klijente, kao što su The Coca-Cola Company, Carlsberg, Podravka i MasterCard.

      Jedan od ključnih projekata koji je Nermina uspešno implementirala jeste dobijanje The Coca Cola Company za klijenta u Bosni 2012. godine. Od tad je osvojila nekoliko svetskih i regionalnih klijenata i obezbedila agenciji poziciju jedne od vodećih na tržištu.

      Fotografija i slikarstvo su nešto što ona voli da radi u slobodno vreme. Ponosna je što može da kaže da je i zvanično ostvarila svoj desetogodišnji plan za budućnost koji je napisala tokom studija, i spremna je za sledećih deset. Van posla uživa u društvu jednog malog, plavookog dečaka, a na poslu uživa u najboljem poslu na svetu.

  • roza-petrovska2

    Roza Petrovska

    Izvršna direktorka

    UM Skopje

    • Roza Petrovska

      Izvršna direktorka

      UM Skopje

    • Roza se pridružila agenciji UM 2003. godine. Kao diplomirani inženjer tehnologije, u agenciji je dobila priliku da primeni stečeno znanje i veštine iz organizacije, komunikacije, administracije, upravljanja projektima i ljudskim resursima, kao i iz analize podataka.

      Tokom godina radila je na raznm pozicijama u agenciji UM, kao i u svim ključnim timovima, što je dovelo do toga da postane inspirativan vođa koji ume uspešno da upravlja projektnim timovima i implementira poslovne inovacije.  

      Tokom karijere u agenciji UM, imala je važnu ulogu zbog svog svežeg i inovativnog razmišljanje kojim je podržavala edukaciju zaposlenih, ali i zbog inovativnog pristupa za uključivanje potrošača i podizanje zadovoljstva klijenata na viši nivo.

      Roza je bila deo tima koji je osvojio prvog “Zlatnog lava” za Makedoniju na uglednom svetskom advertajzing festivalu “Cannes Lions” u Kanu 2009. godine, za kampanju za podizanje svesti o raku testisa “Check them!”(Proveri ih).

      Roza obožava putovanja, prirodu, arhitekturu i fotografisanje pejzaža, kao i sklapanje novih prijateljstava. Već dugi niz godina uživa i u amaterskoj glumi, muzici i pisanju.

  • ivan-celebic

    Ivan Čelebić

    Izvršni direktor

    UM Podgorica

    • Ivan Čelebić

      Izvršni direktor

      UM Podgorica

    • Ivan u agenciji radi već 8 godina, a iza sebe ima rad sa više od 30 različitih klijenata.
      Razvio je jake veštine medijskog planiranja i akvizicije, kao i talenat da proceni buduće medijske trendove.
      Predstavljao je agenciju UM Podgorica na većini regionalnih tendera i radio na nekoliko uspešnih regionalnih projekata. Tokom rada u agenciji, mentorisao je celokupan tim u agenciji Universal Media Podgorica i pomogao u razvijanju lokalnih medijskih stručnjaka.

      Veoma je ponosan na vrednosti tima koji je gradio, kao i na ustanovljenu poziciju agencije na tržištu.
      Ivan je takođe bio i deo pobedničkog tima na McCANN’s EMEA ACADEMY u Londonu, 2010. godine.

      Bivši je član nacionalnog rvačkog tima Crne Gore, koji voli da provodi svoje slobodno vreme uz muziku, TED govore, filmske maratone i vožnju bicikla.

  • suela

    Suela Shtylla

    Izvršna direktorka

    McCann Tirana

    • Suela Shtylla

      Izvršna direktorka

      McCann Tirana

    • Suela predstavlja McCann porodicu od njenog osnivanja u Albaniji. Pre 8 godina počela je da radi kao Izvršni Direktor agencije i oko sebe izgradila tim koji je danas poznat kao McCann Tirana. Kao rezultat njenog rada i posvećenosti, agencija se danas nalazi među deset najboljih u Albaniji, i viđena je kao kompanija koja postavlja standarde, ali i etičke principe profesionalizma i poslovanja.

      Suelina biografija sastoji se od više od 13 godina iskustva u komunikacijskoj industriji i rada sa međunarodnim i lokalnim klijentima poput: The Coca – Cola Company, Albtelecom, MasterCard, L’Oreal, Trans Adriatic Pipeline, Intesa Sanpaolo Bank, itd. Njena uloga i vizija su centralni u menadžmentu i administraciji agencijske strateške pozicije, razvoja i new business-a.

      Odlična je u strateškom i analitičkom razmišljanju. Osim toga ima i odlične komunikacijske i pregovaračke sposobnosti, budističko strpljenje i smirenost, kao i oštro oko za detalje.  

      Njeni glavni hobiji su knjige o jogi za planinare i pridobijanje novih klijenata :-)