Sve vesti

  • Naše kolege u akciji za bolji svet – UM IMPACT DAY

    I ove godine naše kolege zaposlene u UM agencijama u regionu uzele su učešće u proslavi UM Impact Day sa ciljem da svojim aktivnostima učine boljim život u lokalnim zajednicama. UM agencije širom sveta su ovaj dan posvetile nekom zajedničkom cilju, tako su zaposleni u beogradskom UM-u imali radionicu na kojoj su izrađivali kućice

  • Dva bronzana Effie priznanja za UM Beograd kao partnersku agenciju

    Dva bronzana Effie priznanja za UM Beograd kao partnersku agenciju

    Na petoj po redu dodeli Effie priznanja u Srbiji, agencija UM Beograd kao partnerska agencija osvojila je dve bronzane nagrade u kategorijama Medijska inovacija i Pozitivne promene – raznolikost, jednakost i inkluzija. U kategoriji Medijska inovacija priznanje je pripalo kampanji „Samo probaj – i oseti Joy“ brenda Next Joy The Coca-Cola Company Srbija, osmišljenoj i

  • DSC05282b

    Upoznajte Dimitrija Krnjajskog, Regionalnog Strateškog direktora UM SEE

    U okviru ovogodišnjeg Foruma Izazov Dimitrije Krnjajski bio je jedan od učesnika panela „Svi smo mi mediji“, koji se bavio temama kao što su: opadanja poverenje u informacije koje brendovi plasiraju u novim i tradicionalnim medijima, ko je odgovoran za oglašavanje neetičkih brendova, koja je odgovornost brendova kada je u pitanju medijska i digitalna

  • MAGNA - Mediabrands

    MAGNA GLOBAL ADVERTISING REPORT – Decembar 2021.

    Globalno tržište oglašavanja dostiže nove rekorde i prevazilazi period pre COVID-a Prema najnovijem MAGNA istraživanju, Mediabrands globalnom izvoru podataka o medijskim tržištima, predstoji nam rast svetskog tržišta oglašavanja koje će u nekim regionima prevazići investicije pre pandemije virusa Covid-19. GLOBALNO TRŽIŠTE OGLAŠAVANJA BELEŽI RAST OD +22%   Globalna ekonomija se oporavila u skladu sa očekivanjima (BDP

  • Ova slika

    SEM Specialist

    Ko smo mi i šta radimo? Mi smo kreativna medijska agencija koja nastoji da izbriše granicu između medija i kreativnosti, podataka i sadržaja, i nauke i umetnosti. Naša misija? Prepoznati trenutke u kojima će poruke brendova dostići maksimUM uticaja i relevantnosti. SEM Specialist Tražimo nekoga ko će da: Kreira Search media planove na osnovu detaljnih klijentovih brifova na godišnjem, mesečnom,

  • Slika broj 5 post v1

    UM Impact Day u znaku solidarnosti

    Zaposleni u preko 50 zemalja u kojima posluje globalna agencijska mreža UM obeležili su Impact Day (Dan uticaja) demonstrirajući zajedništvo i solidarnost podelivši na društvenim mrežama svoje aktivnosti služeći se hashtagovima #UMImpactDay i #UMBetterWorld. Kao i prošle godine, i ovaj UM Impact Day održava se virtuelno zbog pandemije virusa COVID-19. Novina je da će ova manifestacija

  • MAGNA - Mediabrands

    GLOBALNI EKONOMSKI OPORAVAK DONOSI REKORDAN RAST TRŽIŠTA

    GLOBALNO ADVERTAJZING TRŽIŠTE: RAST OD +14% Kako se globalna ekonomija oporavlja brže od očekivanog (BDP +6%) i to na većini tržišta, tako se oporavljaju i marketinške aktivnosti i ulaganja u oglašavanje. Sa dodatim uticajem odloženih međunarodnih sportskih događaja, MAGNA predviđa da će globalna ulaganja u oglašavanje u svim medijima porasti za 78 milijardi dolara

  • B-report_regional results

    Kampanja “Hvala vam, doktori” najnagrađivanija u regionu

    Prema godišnjem b-report-u slovenačkog Marketing Magazina, koji rangira najvažnije radove iz regiona nagrađene na nacionalnim, regionalnim, evropskim i svetskim advertajzing festivalima, kampanja “Hvala vam, doktori“, koja je realizovana u saradnji sa medijskim partnerima i magazinom Nedeljnik, najnagrađivanija je kampanja u regionu. Na regionalnom nivou, McCann Beograd je najbolja agencija, “Hvala vam, doktori” najbolja kampanja i magazin Nedeljnik

  • Dodela nagrada Izuzetne ličnosti 2020

    Posebno priznanje za kampanju “Hvala doktori”

    Društveno odgovorna kampanja „Hvala, doktori!“, proaktivni projekat I&F Grupe realizovan u saradnji agencija McCann Beograd i UM Beograd, dobitnik je posebnog priznanja za društveno odgovornu kampanju u okviru manifestacije “Izuzetne ličnosti 2020”. Manifestaciju je deveti put zaredom organizovala agencija Fabrika, sa kontinuiranim ciljem promocije društvene odgovornosti i isticanja ličnosti koje se izdvajaju svojim autentičnim i

  • Branislava Cagronov_ Inovacije i partnerstva

    Branislava Cagronov: Inovacije i partnerstva

    Regionalna direktorka agencije za UM agencije Jugoistočne Evrope, Branislava Cagronov, govorila je za magazin CorD o načinu na koji napreduju usluge UM agencija, povezujući podatke i izveštavanje sa svih platformi na kojima radimo i podatke o klijentu. https://cordmagazine.com/sector-in-focus/communications-sector-in-serbia/branislava-cagronov-regional-md-um-innovation-partnership/