Sve vesti

  • Ova slika

    SEM Specialist

    Ko smo mi i šta radimo? Mi smo kreativna medijska agencija koja nastoji da izbriše granicu između medija i kreativnosti, podataka i sadržaja, i nauke i umetnosti. Naša misija? Prepoznati trenutke u kojima će poruke brendova dostići maksimUM uticaja i relevantnosti. SEM Specialist Tražimo nekoga ko će da: Kreira Search media planove na osnovu detaljnih klijentovih brifova na godišnjem, mesečnom,

  • Slika broj 5 post v1

    UM Impact Day u znaku solidarnosti

    Zaposleni u preko 50 zemalja u kojima posluje globalna agencijska mreža UM obeležili su Impact Day (Dan uticaja) demonstrirajući zajedništvo i solidarnost podelivši na društvenim mrežama svoje aktivnosti služeći se hashtagovima #UMImpactDay i #UMBetterWorld. Kao i prošle godine, i ovaj UM Impact Day održava se virtuelno zbog pandemije virusa COVID-19. Novina je da će ova manifestacija

  • MAGNA - Mediabrands

    GLOBALNI EKONOMSKI OPORAVAK DONOSI REKORDAN RAST TRŽIŠTA

    GLOBALNO ADVERTAJZING TRŽIŠTE: RAST OD +14% Kako se globalna ekonomija oporavlja brže od očekivanog (BDP +6%) i to na većini tržišta, tako se oporavljaju i marketinške aktivnosti i ulaganja u oglašavanje. Sa dodatim uticajem odloženih međunarodnih sportskih događaja, MAGNA predviđa da će globalna ulaganja u oglašavanje u svim medijima porasti za 78 milijardi dolara

  • B-report_regional results

    Kampanja “Hvala vam, doktori” najnagrađivanija u regionu

    Prema godišnjem b-report-u slovenačkog Marketing Magazina, koji rangira najvažnije radove iz regiona nagrađene na nacionalnim, regionalnim, evropskim i svetskim advertajzing festivalima, kampanja “Hvala vam, doktori“, koja je realizovana u saradnji sa medijskim partnerima i magazinom Nedeljnik, najnagrađivanija je kampanja u regionu. Na regionalnom nivou, McCann Beograd je najbolja agencija, “Hvala vam, doktori” najbolja kampanja i magazin Nedeljnik

  • Dodela nagrada Izuzetne ličnosti 2020

    Posebno priznanje za kampanju “Hvala doktori”

    Društveno odgovorna kampanja „Hvala, doktori!“, proaktivni projekat I&F Grupe realizovan u saradnji agencija McCann Beograd i UM Beograd, dobitnik je posebnog priznanja za društveno odgovornu kampanju u okviru manifestacije “Izuzetne ličnosti 2020”. Manifestaciju je deveti put zaredom organizovala agencija Fabrika, sa kontinuiranim ciljem promocije društvene odgovornosti i isticanja ličnosti koje se izdvajaju svojim autentičnim i

  • Branislava Cagronov_ Inovacije i partnerstva

    Branislava Cagronov: Inovacije i partnerstva

    Regionalna direktorka agencije za UM agencije Jugoistočne Evrope, Branislava Cagronov, govorila je za magazin CorD o načinu na koji napreduju usluge UM agencija, povezujući podatke i izveštavanje sa svih platformi na kojima radimo i podatke o klijentu. https://cordmagazine.com/sector-in-focus/communications-sector-in-serbia/branislava-cagronov-regional-md-um-innovation-partnership/

  • 1200x628-account manager

    Regional Digital Account Manager

    Universal Media (UM) is a leading media agency, specialized in media planning and buying for all type of media. We are part of I&F McCann Group, one of the leading communication systems that hire more than 600 talented professionals and operates in twelve states of the south and north Europe. Our bespoke media team handling

  • McCann-Beograd-agencija-godine-u-Srbiji-1200x675

    Nagrade za “Ne odričem se” na Kaktusu 2019

    Kampanja “Ne odričem se” nagrađena je u kategorijama Print i Cross media integrisana kampanja. „Čast je i zadovoljstvo raditi na jednom ovakvom projektu gde se putem “zapostavljenog“ medija kao što je print postigao veliki odjek kampanje, koji je imao jak uticaj na sve ostala kanale i medije zahvaljujući, pre svega, dobroj ideji i kreativi.

  • 2-1024x768

    The Best of Genius Loci i tri srebra za kampanju „Ne odričem se“

    Kampanja „Ne odričem se“ agencije McCann Beograd realizovana u saradnji sa agencijom UM Beograd osvojila je The Best of Genius Loci (Lokalni duh), kao i tri srebrne nagrade na Festivalu Golden Drum. The Best of Genius Loci dodeljuje se kampanji sa najkarakterističnijim lokalnim duhom koja ističe i slavi različite kulture. Tri Silver Drum priznanja

  • Air-Serbia-poverila-agencijama-Drive-i-UM-nova-trzista-na-medijskom-pitchu

    Air Serbia poverila agencijama Drive i UM nova tržišta na medijskom pitchu

    Tokom pitch procesa, timovi DRIVE i UM pokazali su klijentu znanje i strateški pristup, kao i razumevanje avio industrije, medija i posebno digitala, što je bilo ključano za odluku o partneru sa kojim će kompanija ubuduće raditi. Air Serbia je upravo ovom timu poverila kompletnu operaciju na preko 40 tržišta Evrope, Bliskog Istoka i