Sve vesti

  • B-report_regional results

    Kampanja “Hvala vam, doktori” najnagrađivanija u regionu

    Prema godišnjem b-report-u slovenačkog Marketing Magazina, koji rangira najvažnije radove iz regiona nagrađene na nacionalnim, regionalnim, evropskim i svetskim advertajzing festivalima, kampanja “Hvala vam, doktori“, koja je realizovana u saradnji sa medijskim partnerima i magazinom Nedeljnik, najnagrađivanija je kampanja u regionu. Na regionalnom nivou, McCann Beograd je najbolja agencija, “Hvala vam, doktori” najbolja kampanja i magazin Nedeljnik

  • Dodela nagrada Izuzetne ličnosti 2020

    Posebno priznanje za kampanju “Hvala doktori”

    Društveno odgovorna kampanja „Hvala, doktori!“, proaktivni projekat I&F Grupe realizovan u saradnji agencija McCann Beograd i UM Beograd, dobitnik je posebnog priznanja za društveno odgovornu kampanju u okviru manifestacije “Izuzetne ličnosti 2020”. Manifestaciju je deveti put zaredom organizovala agencija Fabrika, sa kontinuiranim ciljem promocije društvene odgovornosti i isticanja ličnosti koje se izdvajaju svojim autentičnim i

  • Branislava Cagronov_ Inovacije i partnerstva

    Branislava Cagronov: Inovacije i partnerstva

    Regionalna direktorka agencije za UM agencije Jugoistočne Evrope, Branislava Cagronov, govorila je za magazin CorD o načinu na koji napreduju usluge UM agencija, povezujući podatke i izveštavanje sa svih platformi na kojima radimo i podatke o klijentu. https://cordmagazine.com/sector-in-focus/communications-sector-in-serbia/branislava-cagronov-regional-md-um-innovation-partnership/

  • 1200x628-account manager

    Regional Digital Account Manager

    Universal Media (UM) is a leading media agency, specialized in media planning and buying for all type of media. We are part of I&F McCann Group, one of the leading communication systems that hire more than 600 talented professionals and operates in twelve states of the south and north Europe. Our bespoke media team handling

  • McCann-Beograd-agencija-godine-u-Srbiji-1200x675

    Nagrade za “Ne odričem se” na Kaktusu 2019

    Kampanja “Ne odričem se” nagrađena je u kategorijama Print i Cross media integrisana kampanja. „Čast je i zadovoljstvo raditi na jednom ovakvom projektu gde se putem “zapostavljenog“ medija kao što je print postigao veliki odjek kampanje, koji je imao jak uticaj na sve ostala kanale i medije zahvaljujući, pre svega, dobroj ideji i kreativi.

  • 2-1024x768

    The Best of Genius Loci i tri srebra za kampanju „Ne odričem se“

    Kampanja „Ne odričem se“ agencije McCann Beograd realizovana u saradnji sa agencijom UM Beograd osvojila je The Best of Genius Loci (Lokalni duh), kao i tri srebrne nagrade na Festivalu Golden Drum. The Best of Genius Loci dodeljuje se kampanji sa najkarakterističnijim lokalnim duhom koja ističe i slavi različite kulture. Tri Silver Drum priznanja

  • Air-Serbia-poverila-agencijama-Drive-i-UM-nova-trzista-na-medijskom-pitchu

    Air Serbia poverila agencijama Drive i UM nova tržišta na medijskom pitchu

    Tokom pitch procesa, timovi DRIVE i UM pokazali su klijentu znanje i strateški pristup, kao i razumevanje avio industrije, medija i posebno digitala, što je bilo ključano za odluku o partneru sa kojim će kompanija ubuduće raditi. Air Serbia je upravo ovom timu poverila kompletnu operaciju na preko 40 tržišta Evrope, Bliskog Istoka i

  • Dubravka-Urosevic-

    Dubravka Urošević: Bavićemo se osnovama, trendovima i aktuelnim temama kada su u pitanju zakup i planiranje medija

    _____________________________________________________________________________________ Edukativni projekat AcademIAA, koji četvrtu godinu zaredom organizuje srpski ogranak IAA, počeće 27. septembra i trajaće do 13. decembra. Svakog petka i subote, polaznici će biti u prilici da odslušaju predavanja i učestvuju u radionicama koje će voditi naši najbolji stručnjaci u oblasti marketinških komunikacija. Šest modula vode koordinatori: Istraživanje – Predrag Ćirović (GfK); Biznis – Jelena Šarenac (Henkel); Kreativa

  • Dubravka-Urosevic-

    Dubravka Urošević koordinator modula Mediji na Academiaa 2019

    Uskoro će početi nova sezona IAA edukativnog programa AcademIAA 2019, koji već četiri godine zaredom vode lideri iz sveta marketinga i biznisa. Program obuhvata šest podjednako zastupljenih modula: Istraživanje, Biznis, Inovacija, Kreativa, Digital i Mediji, a Dubravka Urošević, Regional Account Director iz UM Beograd, kooridnator je modula Mediji.

  • digital-account-supervisor

    Digital Account Supervisor

    Universal Media (UM) is a leading media agency, specialized in media planning and buying for all types of media. We are part of I&F McCann Group, one of the leading communication systems that hire more than 600 talented professionals and operates in twelve states of the south and north Europe. Our bespoke media team handling